Butiken Kläder, Mode, Outfit, handlaonline, kläderonline

Att driva e-handel

Det här med att driva denna bloggen har inte riktigt blivit som jag hade tänkt mig från början :D
 
Tanken var att jag skulle skriva om vad som händer i butiken och uppdatera er med nyheter, mode och lite blandat om våran mysiga stad Lysekil. Så är fortfarande tanken, men det har inte riktigt hunnits med.
Det visar sig att jag har alldeles för lite tid för att hinna med allt.
 
Om jag ska förklara för er vad jag gör, så är det följande.;
Jag har en klädbutik i Lysekil där jag sköter allt som rör inköp, prismärkning, upphängning, skyltning, marknadsföring, inredning, lager, bokföring, kassasystem, sociala medier,reor. Utöver detta så har jag numer startat en E-handel som var meningen att den skulle vara en kul grej vid sidan om, men den har verkligen slagit igenom vilket jag tycker är jätteroligt så klart! 
Men även där är det jag som sköter allting. 
Hemsida, marknadsföring, kundkontakt, packning, leverans, returer, bokföring, osv.
 
Som om inte detta vore nog, så jobbar jag även extra på min mans företag där jag sköter allt det administrativa arbetet. 
Så nu kanske ni förstår vartför jag inte har haft så mycket tid över till bloggen :) hahaha
 
Men det ska bli bättring med detta, jag lovar. 
Att min e-butik fungerar så bra tror jag beror på att jag har ett ganska udda koncept, där jag sätter ihop hela outfits och så är det bara för kunden att klicka hem det de gillar, utan att de själva behöver leta runt.
 
Kika gärna in på min sida och kika, och gillar ni den så får ni gärna lämna betyg eller en liten recension, det uppskattas mycket :D 
 
Ha det gott!
 
 
Här nedan ser ni ett tips på en outfit som just nu går att klicka hem på min hemsida.