Tävlingar Bloggtävling, Tävlaochvinn, Tävling, Tävlingar

Tävla om valfritt klädesplagg

 
 
 Nu tänkte jag att vi skulle dra igång en tävling, där ni har chansen att vinna ett valfritt plagg från Papayas.se.
Tävlingsregler:
 
*Gilla papaya-Klädbutik i Lysekil på fb
*Dela detta inlägg 
*Kommentera här att du är med och vart du har delat inlägget.
 
Tävlingen avslutas den 9 juni. 
(Tänk på att om du delar via instagram, så måste du tagga Butik_papaya samt ha en öppen profil)
 
LYCKA TILL! 
#1 - - Johanna W:

Gillat o delat på Facebook: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154122176497557&id=760077556 💖💖💖 kram Johanna

#2 - - Julianna Fredriksson:

Hej!
Är gärna med.

Det är inte klokt vad tiden går men jag blir redan fyllda 45 år den 30/5 och än finns det hopp till vinst. Papayas kläder är helt unika och är i mitt tycke och smak, och har tagit mig ordentligt med storm. Tänk att få vinna och jag skulle definitivt befinna mig i ett lyckorus väldigt länge. Hoppas nu denna kvinna i sina bästa år får vinna för då jag strålande glad.

Gillar Papaya klädbutik i Lysekil på FB.
Delar tävlingen på FB
https://www.facebook.com/JFredr


Mvh Julianna Fredriksson
[email protected]

#3 - - Anonym:

Gillat och delat 💖💝

#4 - - Jenny:

Gillar i sidan, delat på fb. Kram Jenny

#5 - - Anonym:

Gillat och delat på fb. Kram Jenny

#6 - - Karoline Johnsen:

Är med, delade inlägget på facebook.

#7 - - Sofi Fifi Karlsson:

Hej!
Jag gillar och delar på Facebook under samma namn som här :)
Nu kan jag bara hålla tummarna och hoppas på nåt riktigt fint att klä mig i i sommar!

#8 - - Gerdan R:

Hej! Jag är med och har delat inlägget på FB.

#9 - - Elisabet Andersson:

Jag är med!
Gillat och delat sidan Papaya - klädbutik i Lysekil på FB.
Även delat tävlingsinlägget där. Allt offentligt såklart.
Länk: https://www.facebook.com/elisabet.andersson.12
Vore så skoj upptäcka butiken ... man kanske "fastnar?"

STOPP! Stanna till ett slag
tävlas ut fashion hörde jag?
Handla sommarkläder har jag inte hunnit
önskar hett att jag detta redan vunnit ...

Alla gamla trasor goodbye
Papaya bjuder på modepartaj!
Tokinspirerad, laddad för shopping
är valfritt plagg som glassarnas topping!

#10 - - Pia:

Gillar redan och är självklart med. Delat på fb och ni hoppas jag på turen

#11 - - Andrine:

Gillar skarpt och delat på facebook :)
Nu håller jag tummarna :)

#12 - - Amanda:

Är med! Har gillat och delat på fb, Manda Nysson

#13 - - Camilla Sandmark:

Hej!
Jag är gärna med! Har delat inlägget på facebook!
Håller tummarna nu!

#14 - - Kristina Norrman:

Delat, gillar och är med i tävlingen :)

#15 - - Gunilla.M.B:

Jag är gärna med - gillar och delar och hoppas på tur !!

#16 - - Malin Eriksson:

Gillat o Delat på fb. Hoppas Hoppas Hoppas!!

#17 - - Lydia:

Gillat och delat på Facebook med namnet (Lydia Sleyman) hoppas på tur!

#18 - -

Jag är gärna med! Gillar och delar på Facebook (@Johanna Maria Harderud). Om jag vinner skulle jag nog välja "Genesis cape", så himla fint mönster!

#19 - - Paola:

Jag är GÄRNA med och tävlar om era fina kläder :)

Här har jag delat tävlingen: https://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/864280237039391?pnref=story

#20 - - Ann-Charlotte Larsson:

Hej!
Jag följer nu och har även delat på Facebook
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009991175112

Mvh
Ann-Charlotte

#21 - - Jennya Johansson:

Hej!
Jag är med i din generösa utlottning. Ett nytt snyggt plagg skulle komma till glädje och användning. Gillar på FB och har delat därifrån och kommenterat det.
Kram Jennya

#22 - - Christina Frisberg:

Gillat & Delat med en himlens fart för detta vill jag ju inte missa såklart jag vill vara "semesterfin" på Playan i Spanien med något riktigt läckert plagg från Papaya alldeles snart :) <3

#23 - - Lena Johansson:

Ni har så mycket fint så jag vill verkligen vinna !!
Har delat detta inlägg på min FB sida https://www.facebook.com/lena.johansson.395017
och gillat klädbutiken på FB

#24 - - maria:

gillat och delat!

#25 - - Amanda:

Gillat och delat under namnet Manda Nysson! :D

#26 - - Sophie:

Ser mycket fint som jag otroligt gärna skulle vilja ha på mig nu i sommar :-) Hoppas på turen på att vinna ett snyggt plagg. Gillar och delar såklart !

#27 - - Anonym:

Har gillat sidan och delat på Fb (@Līva Zalcmane), och hoppas på tur!!!
//Liva

#28 - - Katja Aittaniemi:

Gillar din fina sida på Fb och hade totalt glömt av att vara med så kommer i sista sekund :D
Sitter under skuldsanering med tajt ekonomi och så generöst av dig att lotta ut valfritt plagg men det jag behöver mest är en väska då dragkedjan gått på min så hoppas på denna : http://www.papayas.se/store/p/handv%C3%A4skor-250214/pcrene-bag-592979
Delat tävlingen här : https://www.facebook.com/jorma.mujunen.9
Kram 💖💖 💖 💖💝
Katja

#29 - - Anonym:

Jag är gärna med ☺️ Jag gillar och delar på Facebook med namn Madelene Eva Abrahamsson ☺️ Följer på Instagram med namn madde_cancersurvivor ☺️ Håller tummarna hårt & hoppas massor! 🍀🙏 Kram Madelene/[email protected]

#30 - - Annika Nilsson:

WOW!
Självklart gillar jag på FB.
Har även delat där: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/744333375670158

#31 - - Gerdan R:

Jag är med, gillar och delar på FB (Ingegerd Rönnlid)

#32 - - Anne:

Jag är med, Gillat och delat på Facebook
https://www.facebook.com/anne.adolfsson.9/posts/1705604936370997

#33 - - Lydia Sleyman:

Självklart är jag med i utlottningen :-) Gillat och delat på Facebook.