Butiken Capricollection, Dagensoutfit, klädmärken, only, sisterspoint, sparkz, veromoda

Klädmärken

Idag har jag haft besök i butiken av en försäljare som ville sälja in sina kläder till mig.
Deras märke, som var danskt, hette Sparkz. Är det något ni känner till?
 
Jättefina kläder hade de, men jag känner att jag har tagit in alldeles för många märken som det är. Jag har ju redan Vero Moda, Only, Pieces, Sisters Point, Capri Collection och S&S. 
 
Fast det är ju alltid roligt att titta på nya kollektioner, sen vill man ju inte stänga dörren helt. Vem vet, längre fram kanske man har större lokal eller vill byta ut något märke, då är det ju bra att veta vart man ska leta.
 
Vilka är era favoritmärken och vad skulle ni ha tagit in om ni hade butik?
 
 
 
#1 - - anna:

Jag tycker verkligen om märket "Soaked in Luxury". jättefina kläder som även känns väldigt lyxiga!