Allmänt, Butiken Mode,, butiksinredning, inredning, klädbutik, lysekil, papayalysekil, sommarmode

Butiksinredning

De senaste veckorna har jag fått in så mycket fina vår och sommarkläder i butiken, så nu är det smockfullt med varor i olika färger och mönster.
 
Ungefär varannan vecka försöker jag hänga om i butiken, så att man får frontat de nya varorna och samtidigt exponerar nyheterna hela tden. Detta gör också att kunderna märker att det händer något hela tiden, och varje gång de kommer får de upp ögonen för något nytt som de kanske inte sett innan.
 
Har man tex en vara som hängt på ett ställe under en lång tid utan att sälja, så kan det ibland räcka med att flytta på den lite grann för att kunden ska se den och vilja köpa.
 
Denna gången fick jag hjälp av min vän med omhängning av min butik. Ibland kan det vara bra att få lite nya ögon och bolla idee'r med någon, då blir resultatet oftast mycket bättre.