Butiken Kläder, Klänning,, klädbutik, studentklänning

Examensklänning bortskänkes

 
 
Denna söta klänningen hade min dotter på sig på modevisningen för några veckor sedan, och den gjorde succe.
Tyvärr fick jag hem alldeles för många små storlekar utav den vid beställningen, och då den är ganska liten i storleken så står jag nu med några kvar i storlek xs, s & m.
 
Jag vill därför väldigt gärna ge bort dessa klänningar till de som kanske inte har råd att köpa nya kläder till sig själv eller sina barn inför skolavslutningar och sommarfester.
Jag kan gärna tänka mig att skicka, men kan förstås inte garantera att de hinner fram innan skolavslutningen till helgen.
 
Vet du någon som verkligen behöver en fin klänning men som kanske inte har det så gott ställt just nu så får ni gänra maila mig på: [email protected]
#1 - - JUNITJEJ:

Åh, en sådan fin gest av dig! Hoppas de kom till användning för någon annan.