Tävlingar Bloggtävling, Tävlaochvinn, Tävling

Tävla om 2 presentkort a' 500:-

 

TÄVLING

Var med och tävla om PRESENTKORT värde 500:- som gäller på hela vårt sortiment. Vi lottar ut 2 st presentkort.
_______________________________________

Allt du behöver göra för att delta är:

1. Gilla våran sida på fb
2. Dela detta inlägget (offentligt) 
3. Kommentera att du är med

*Extrachans
------------------------------------------------------------------------
Om ni har blogg så går det bra att dela tävlingen där, med länk till www.papayas.se, så får man en extra "lott" Kommentera här med länk till inlägget.

________________________________________

Vinnarna dras den lördag 23 december 2017.

🌟 LYCKA TILL!! 🌟

#1 - - Christina Frisberg:

Klart jag vill vara med i tävlingen :) Jag har gillat & Delat offentligt på FB , har dock ingen egen Blogg :) <3
Trevlig Lucia :) <3

#2 - - Sanna:

Åh, vilken toppen tävling! Självklart vill jag vara med och delta om detta fantastiska pris. Som ensamstående mamma är ekonomin ofta begränsad, så varje litet extra bidrag kommer till stor nytta och glädje.

Gillar och har delat offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna

#3 - - Lotta:

Jag är med!
Har delat på Fb: Lotta Claesson och gjort ett inlägg på bloggen:
http://lottaochlivet.blogspot.se/2017/12/tavling-hos-papayas-mode.html?m=1

#4 - - Jennya Johansson:

Hej! Ett presentkort skulle komma till uppskattning och glädje. Gillar att ni på hemsidan lägger upp outfits så man får inspiration.
Hittar mycket snyggt och läckert som jag skulle köpa.
Min blogg är för närvarande passiv men jag har delat på FB.
Glada decemberhälsningar Jennya

#5 - - Camilla Wiklund :

Jag är med! Gillar och delar på Fb
God jul!

#6 - - Sara Källström:

Gillar & delar! Klart jag är med! Detta vill man inte missa! Nya kläder är på önskelistan min!

#7 - - Anonym:

Å, vilket härligt paket det vore 😍❤👌 Jag gar under hösten gått ner mina mått och min garderob hänger på mig - på gott och ont ❤ Med stor familj är det inte lätt att shoppa loss till sig själv, det här vore verkligen helt fantastiskt underbart ❤☺Jag gar delat på FB, God Jul 🎄🎅🎄✨

#8 - - Anonym:

Glömde ju skriva, kram,
Stina
[email protected] !🎄🎅🎄✨