Allmänt, Butiken, outfittips, Kläder, Mode,, Outfit,, lysekil, modevisning

Modevisning

Förra lördagen var det Båt & Havmässa här i Lysekil, och då passade vi på att ha en gratis modevisning på Havsbadet för alla besökare. 
Tillsammans med flera andra året runt butiker i Lysekil så blev det ett riktigt lyckat koncept!
 
Då det var första gången vi på Papaya var med på en modevisning så får jag ändå lov att säga att jag var riktigt nöjd, men självklart finns det saker jag lärd mig som jag tar med mig och förbättrar till nästa gång.
 
Tanken var att jag skulle ha 3 modeller i olika åldrar, för att visa vårat breda utbut, men då en av modellerna hoppade av i sista minuten så fick jag nöja mig med två. Ovh de var riktigt duktiga!
 
Här ser ni Lotta och Naomi i första outfitsen.
 
Naomi visade upp en lite tuffare stil i lång kjol med slits, magtröja och skinnjacka.
 
Här ser ni hur det såg ut backstage, med frisören Rosa som ställde upp och stylade modellerna.
 
 
 
Söta Naomi i studentklänningen som blev en succe
#1 - - Anonym:

Heej