Tävlingar Bloggtävling, Mode, Tävlaochvinn, Tävling, Tävlingar

Tävla om en hel outfit

\n

Var med och tävla om ett exklusivt erbjudande.

Du har nu chansen att få välja ut en helt ny outfit från Papayas.se Du sätter själv ihop din outfit, eller väljer bland våra färdiga tips på hemsidan. Värde max 1500:-.
För att vara med och tävla behöver du:


* Dela tävlingen med bild samt länk hit och till papayas.se på din blogg, eller på Instagram. (Se regler på @butik_papaya)

* Kommentera här att du är med


Tävlingen avslutas den 1 april.

Lycka till! 
#1 - - Anna:

Jag har bloggat och länkat tillbaka hit :)

Håller nu tummar för turen!
Ha en fin dag!
Kramiz Anna

#2 - - Anna :

Jag är med

#3 - - Anna :

Jag är med

#4 - - Christina:

Såå bra koncept! Håller tummarna.

#5 - - Anonym:

Gillat och delat 😎

#6 - - Carolina Thoor:

Jag är med i tävlingen och jag har länkat både till dig och till hemsidan och sedan har jag även gillat på facebook. Ni kan hitta inlägget på direkt länken här nedanför:

http://knaset.blogg.se/2018/march/tavling-pa-papayas.html#comment

#7 - - Stina Polvi:

Har delat på FB och Instagram :) Håller tummarna :)

#8 - - Maria P:

jag är med och har länkat och gillat
/http://gratis.blogg.se/
Håller tummarna!
Maria

#9 - - Svart-Stina:

Jag är också med :) Plockade ihop en egen outfit.

#10 - - Christina Frisberg:

WOOW! Självklart är jag med i utlottningen, jag skulle ju bara älska att få lite nytt fräscht i vårgarderoben :) <3
Delar självklart på FB.

#11 - - Anonym:

Har delat och följer på IG under alias gollobracing

#12 - - Annika Nilsson:

WOW! Jag är med!

#13 - - Anonym:

Jag är med!